Compensation & Benefits Manager (m/v) - HrWorld

Login

Compensation & Benefits Manager (m/v)


SPMT

 

 

 

 

 

spmt arista vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België, die professionele bijstand biedt bij de verwezenlijking van het veiligheids- en welzijnsbeleid van werkgevers door te waken over de gezondheid van hun werknemers en hen te helpen met het beheer van de risico’s in hun onderneming.

Hiervoor schakelen wij specialisten in uit de 5 domeinen van de wet op het welzijn. Deze domeinen zijn: arbeidsveiligheid, gezondheid, ergonomie, arbeidshygiëne en psychosociale aspecten van het werk.
 
spmt arista telt 450 medewerkers en is ISO 9001:2008-gecertificeerd.

Voor ons hoofdkantoor te Brussel zijn we op zoek naar een: 

 

Compensation & Benefits Manager (m/v)



Functieomschrijving:
Als Compensation & Benefits Manager stuur je het departement ‘Payroll & Administration’ aan en heb je meer concreet volgende verantwoordelijkheden:

  • Je bepaalt de verloningspolitiek die billijk en competitief is in de lijn met de cultuur, strategie en de objectieven van de onderneming. Hierbij hou je rekening met de wettelijke regels.
  • Je zorgt voor innovatieve loonvoorstellen, waarbij je zowel kijkt naar de financiële als niet-financiële aspecten.
  • Je analyseert de behoefte en motivators van de personeelsleden en definieert aan de hand daarvan compensation & benefits projecten.
  • Je analyseert en werkt verder aan de functieclassificatie.
  • Je neemt deel aan salarisstudies binnen de sector en benchmarkt regelmatig de interne salarissen.
  • Je bezorgt de nodige informatie aan de verschillende overlegorganen (ondernemingsraad, syndicale delegatie, …)
  • Je volgt het HR-budget en de personeelskosten op.
  • Je analyseert de processen binnen jouw departement en doet verbetervoorstellen naar de HR Directeur en de directie.
  • Je stuurt een team van 3 medewerkers aan. Je coacht hen en zorgt voor hun ontwikkeling. Samen met hen sta je in voor de tijdige betaling van de medewerkers, het opvolgen van de afwezigheden, verzekeringen, ….
     
    Je rapporteert rechtstreeks aan de HR-Directeur.



Profiel:

  • Je behaalde een master diploma en hebt een aantal jaren ervaring in compensation & benefits.
  • Je hebt een goede kennis van de sociale wetgeving.
  • Je hebt zeer goede sociale- en communicatieve vaardigheden en hebt een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en het Frans.
  • Je bent analytisch en cijfermatig aangelegd. Je bent tevens zorgvuldig in het beheren van vertrouwelijke gegevens.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (zeker Excel !)
  • Je bent een people manager die personen weet aan te sturen en te motiveren.
  • Je stelt je flexibel op. Je bent creatief en durft te innoveren.



Aanbod:

  • Je komt terecht bij één van de grootste externe diensten voor preventie en bescherming op het werk in België.
  • Wij bieden je een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie binnen een aangename werkomgeving.
  • Je hebt diverse contacten, zowel binnen als buiten de onderneming.
  • 36-urenweek met op woensdagnamiddag of vrijdagnamiddag vrij
  • Daarnaast voorzien wij een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen.
  • Ons kantoor is gelegen op 15 minuten wandelafstand van het Centraal Station te Brussel.

 

Solliciteer:

http://www.jobat.be/nl/jobdetail/jobsolicitation.aspx?jobid=1014535&utm_source=hrworld&utm_medium=jobs&utm_campaign=partner